Δημιουργία εφαρμογής ηλεκτρονικής μάθησης που βασίζεται στο παιχνίδι
Χατζάρα, Κωνσταντίνα/ Γκούμας, Αθανάσιος
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Χατζάρα, Κωνσταντίνα | el |
dc.contributor.author | Γκούμας, Αθανάσιος | el |
dc.date.accessioned | 2014-08-20T08:50:48Z | el |
dc.date.accessioned | 2018-02-28T17:12:00Z | - |
dc.date.available | 2014-08-20T08:50:48Z | el |
dc.date.available | 2018-02-28T17:12:00Z | - |
dc.date.issued | 2014-08-20T08:50:48Z | el |
dc.identifier.uri | http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10691 | - |
dc.description | Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών -- Τμήμα Πληροφορικής,2014 - 5651 | el |
dc.description.abstract | Η πτυχιακή εργασία καταγράφει την προσπάθεια δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού με νέα στοιχεία σε σχέση με τα ήδη υπάρχοντα, τα οποία χρησιμοποιούνται για βελτίωση της μνήμης εργασίας του χρήστη. Ειδικότερα σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ και άτομα που έχουν υποστεί εγκεφαλικό.Αναλύεται η μνήμη του ανθρώπου, τα επίπεδα και ο διαχωρισμός της και η μνήμη εργασίας. Επίσης αναφέρεται η ασθένεια ΔΕΠ-Υ και το εγκεφαλικό επεισόδιο και η σχέση τους με τη μνήμα εργασίας, η χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στη θεραπεία και τα συμπεράσματα των ερευνών. Στην έρευνα παρουσιάζεται η χρήση πρακτόρων και η πληροφοριακή συμπεριφορά. Ακόμα αναγράφονται εμπορικά λογισμικά που αναφέρουν βελτίωση της μνήμης εργασίας, μέθοδοι που χρησιμοποιούνται και η μέθοδος COGMED, με τα περισσότερα θετικά αποτελέσματα κατά την διάρκεια της εξάσκησης όπως και μετά το πέρας της. Τέλος αναφέρονται τα αποτελέσματα του ηλεκτρονικού παιχνιδιού που δημιουργήθηκε και έγινε χρήση του από 10 παιδιά κάτω των 12 ετών με θετικά αποτελέσματα. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.rights | “ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα “ | el |
dc.rights | “ Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece “ | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικά παιχνίδια | el |
dc.subject | Ηλεκτρονικά παιχνίδια | el |
dc.subject | Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας | el |
dc.subject | ΔΕΠΥ | el |
dc.subject | Μνήμη εργασίας | el |
dc.subject | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject | Παιχνίδια | el |
dc.subject.lcsh | Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας-Θεραπεία | el |
dc.subject.lcsh | Ηλεκτρονικά παιχνίδια | el |
dc.subject.lcsh | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |
dc.subject.lcsh | Εκπαιδευτικά παιχνίδια | el |
dc.title | Δημιουργία εφαρμογής ηλεκτρονικής μάθησης που βασίζεται στο παιχνίδι | el |
dc.type | Thesis | el |
heal.type | other | el |
heal.type.en | Other | en |
heal.dateAvailable | 2018-02-28T17:13:00Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Θεσσαλονίκης | el |
heal.fullTextAvailability | true | el |
heal.type.el | Άλλο | el |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gkoumas_Athanasios.pdf | 1.84 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
This item is a favorite for 0 people.
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10691
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.