Δημιουργία 3D παιχνιδιού σε πρώτο πρόσωπο για PC σε Unreal 4 με χρήση Blueprints (Bachelor thesis)
Τσιτηρίδης, Ιωάννης
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Τσιτηρίδης, Ιωάννης | el |
dc.date.accessioned | 2020-03-21T22:12:57Z | - |
dc.date.available | 2020-03-21T22:12:57Z | - |
dc.identifier.uri | http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11598 | - |
dc.description | Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ-Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, 2018—9862 | el |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | 3D παιχνίδια | el |
dc.subject | Unreal 4 | en |
dc.subject | Blueprints | en |
dc.subject | PC | en |
dc.subject | game engine | en |
dc.subject | unreal engine | en |
dc.subject | Blueprints Visual Scripting | en |
dc.subject.lcsh | Παιχνίδια ηλεκτρονικών υπολογιστών -- Προγραμματισμός | el |
dc.subject.lcsh | Παιχνίδια ηλεκτρονικών υπολογιστών -- Σχεδιασμός | el |
dc.subject.lcsh | UnrealScript (Γλώσσα προγραμματισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή) | el |
dc.subject.lcsh | Λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών -- Ανάπτυξη | el |
dc.title | Δημιουργία 3D παιχνιδιού σε πρώτο πρόσωπο για PC σε Unreal 4 με χρήση Blueprints | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.contributorName | Τσιτηρίδης, Ιωάννης | el |
heal.identifier.secondary | 9862 | - |
heal.language | el | - |
heal.access | account | - |
heal.recordProvider | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής | el |
heal.publicationDate | 2018-06-20 | - |
heal.bibliographicCitation | Τσιτηρίδης, Ι. (2018). Δημιουργία 3D παιχνιδιού σε πρώτο πρόσωπο για PC σε Unreal 4 με χρήση Blueprints (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη. | el |
heal.abstract | Σε αυτή την πτυχιακή εργασία θα αναφερθούμε στις μηχανές παιχνιδιών και ειδικότερα στην ιστορία της Unreal Engine και την πορεία της από την αρχή της δημιουργίας μέχρι το σήμερα. Επίσης θα αναφερθούμε στις δυνατότητες και στα εργαλεία που παρέχονται, δίνοντας βάση κυρίως σε αυτά που χρησιμοποιήθηκαν με πρωταγωνιστή την χρήση Blueprints για τα οποία γίνεται εκτεταμένη αναφορά. Μικρή αναφορά θα γίνει και στα βοηθητικά προγράμματα (Blender, World, Machine) που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία 3D μοντέλων, texture, Terrain κλπ. Υπάρχει ολόκληρο υποκεφάλαιο στο οποίο αναλύουμε την ορολογία της Unreal Engine 4. Έπειτα συνεχίζουμε με την ανάπτυξη του παιχνιδιού, από τη δημιουργία του project, του terrain και της φύσης με το εργαλείο foliage, την επεξεργασία χαρακτήρα του πρώτου προσώπου, δημιουργία των μενού εώς και τους στόχους για τους οποίους γίνεται εκτεταμένη αναφορά, τα κεντρικά στοιχεία όπως το σπίτι αλλά και διάφορα ακόμη όπως components, cinematics και player dialogues | el |
heal.advisorName | Κεραμόπουλος, Ευκλείδης | el |
heal.committeeMemberName | Κεραμόπουλος, Ευκλείδης | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής | el |
heal.academicPublisherID | teithe | - |
heal.numberOfPages | 80 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tsitiridis.pdf | 8.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
This item is a favorite for 0 people.
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11598
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.