Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής e-learning με επαυξημένη πραγματικότητα (Bachelor thesis)
Παπαδημητρίου, Χρυσούλα
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παπαδημητρίου, Χρυσούλα | el |
dc.date.accessioned | 2020-04-30T16:23:30Z | - |
dc.date.available | 2020-04-30T16:23:30Z | - |
dc.identifier.uri | http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11911 | - |
dc.description | Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ-Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, 2018—10033 | el |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject | ανάπτυξη εφαρμογής e-learning | el |
dc.subject | σχεδίαση εφαρμογής e-learning | el |
dc.subject | επαυξημένη πραγματικότητα | el |
dc.subject | εκπαίδευση | el |
dc.subject | εφαρμογή | el |
dc.subject | μαθηματικά | el |
dc.subject | μαθηματικές πράξεις | - |
dc.subject | λειτουργικό σύστημα Android | el |
dc.subject | smartphones | en |
dc.subject | Unity - ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών | el |
dc.subject | λογισμικό επαυξημένης πραγματικότητας Vuforia | el |
dc.subject.lcsh | Επιχειρησιακή εκπαίδευση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή | el |
dc.subject.lcsh | Διαδίκτυο στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.lcsh | Τεχνική εκπαίδευση -- Προγράμματα σπουδών | el |
dc.subject.lcsh | Εκπαιδευτικός σχεδιασμός | el |
dc.subject.lcsh | Εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση | el |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής e-learning με επαυξημένη πραγματικότητα | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.contributorName | Παπαδημητρίου, Χρυσούλα | el |
heal.identifier.secondary | 10033 | - |
heal.dateAvailable | 2020-04-30T16:24:30Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής | el |
heal.publicationDate | 2018-09-18 | - |
heal.bibliographicCitation | Παπαδημητρίου, Χ. (2018). Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής e-learning με επαυξημένη πραγματικότητα (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη. | el |
heal.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει τη σημαντικότητα της ηλεκτρονικής μάθησης και της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση. Οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί συνδυάζοντας ψυχαγωγικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα εξασκώντας τον νου των παιδιών έχουν αυξηθεί σημαντικά, αφού τα παιδιά από πολύ μικρή ηλικία έρχονται σε επαφή με κινητά, tablets και ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Μέσω μίας εφαρμογής που θα βοηθά τα μικρά παιδιά ή/και τους ανθρώπους που δε γνωρίζουν μαθηματικά ή θέλουν να «ακονίσουν» το μυαλό τους να εκτελέσουν κάποιες εύκολες μαθηματικές πράξεις θα φανεί η λειτουργικότητά της ηλεκτρονικής μάθησης και της επαυξημένης πραγματικότητας. Η εφαρμογή αυτή ονομάζεται «Πρώτα μαθηματικά» και συνδυάζει τις δύο αυτές τεχνολογίες. Οι χρήστες της εφαρμογής θα μπορούν να επιλύουν εύκολες μαθηματικές πράξεις σε μορφή ερωτήσεων με καταμέτρηση των σωστών και λάθων απαντήσεων τους. Όσον αφορά την επαυξημένη πραγματικότητα ο χρήστης με τη βοήθεια μίας εικόνας – στόχο θα παρακολουθεί την εκτέλεση μίας μαθηματικής πράξης. Η υλοποίηση της εφαρμογής αυτής θα γίνει σε λειτουργικό σύστημα Android μιας και πλέον τα smartphones τείνουν να αντικαταστήσουν τους υπολογιστές, αφού έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας πολλών χρηστών και μάλιστα από μικρή ηλικία. Το κομμάτι που αφορά την επαυξημένη πραγματικότητα θα υλοποιηθεί στο τεχνολογικό περιβάλλον της Unity - ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών – με τη βοήθεια του πακέτου ανάπτυξης λογισμικού επαυξημένης πραγματικότητας Vuforia | el |
heal.abstract | This thesis aims to explore the importance of e-learning and augmented reality in education. Applications that have been created by combining a recreational and educational character with children's minds have grown considerably, as children from a very young age use mobiles, tablets and computers. Through an application that will help young children and / or people who do not know mathematics or want to "sharpen" their minds to perform some easy maths, the functionality of e-learning and augmented reality will appear. This application is called "First Mathematics" and combines these two technologies. Application users will be able to solve easy mathematical operations in the form of questions by counting their correct and wrong answers. In terms of augmented reality, the user, with the help of a target image, will monitor the execution of a mathematical act. The implementation of this application will become with Android Studio, since smartphones tend to replace computers, since they have become an integral part of the daily life of many users and even from an early age. The augmented reality piece will be implemented in the Unity technology environment - an integrated gaming development environment - with the help of the Vuforia augmented reality software development kit | en |
heal.advisorName | Ηλιούδης, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Ηλιούδης, Χρήστος | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής | el |
heal.academicPublisherID | teithe | - |
heal.numberOfPages | 143 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Papadimitriou.pdf | 3.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
This item is a favorite for 0 people.
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11911
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.