Μακιγιάζ: απο την αρχαιότητα μέχρι σήμερα (Bachelor thesis)

Αντρέου, Χριστίνα/ Πολίτου, Νικολέτα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑντρέου, Χριστίναel
dc.contributor.authorΠολίτου, Νικολέτα-
dc.date.accessioned2020-10-09T14:50:27Z-
dc.date.available2020-10-09T14:50:27Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12252-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας--Τμήμα Αισθητικής & Κοσμητολογίας,2017--9155el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectμακιγιάζel
dc.subjectαρχαιότηταel
dc.subjectMakeupen
dc.subjectancient timesen
dc.titleΜακιγιάζ: απο την αρχαιότητα μέχρι σήμεραel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακήel
heal.classificationΟμορφιά, Προσωπική--Ιστορία.el
heal.classificationBeauty, Personal--History.en
heal.classificationΚαλλυντικά--Ιστορίαel
heal.classificationCosmetics--Historyen
heal.identifier.secondary9155-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας/Τμήμα Αισθητικής & Κοσμητολογίαςel
heal.publicationDate2017-11-09-
heal.bibliographicCitation<<ΑΝΤΡΕΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΠΟΛΙΤΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ>>, <<ΜΑΚΙΓΙΑΖ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ>>, <<Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας/Τμήμα Αισθητικής & Κοσμητολογίας>>, <<Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης>>, <<2017>>el
heal.abstractΤο μακιγιάζ υπήρξε κέντρο ενδιαφέροντος για τον άνθρωπο από την εμφάνιση της ίδιας της ζωής του. Σκοπός τους ήταν να βελτιώσουν την εμφάνιση τους και να αναδείξουν το κάλλος τους. Το μακιγιάζ της Αρχαίας Ελλάδας, διακρινόταν για την λεπτότητα του, της Αρχαίας Ρώμης, ήταν υπερβολικό, της Αρχαίας Αιγύπτου ήταν ευρέως αποδεκτό. Το μακιγιάζ στην Μέση Ανατολή, ήταν βαθύτατα επηρεασμένο από τους Αιγύπτιους. Το Γιαπωνέζικο μακιγιάζ και της Πρώτης Χριστιανικής περιόδου. Του Μεσαίωνα, στο οποίο προσπαθούσαν να επιτύχουν όσο το δυνατόν περισσότερο χλωμή επιδερμίδα. Aκολούθησε το ντελικάτο, Αναγεννησιακό μακιγιάζ. Στον 17ο και 18ο αιώνα συναντώνται δύο τάσεις, η μία που τείνει προς το απλό και φυσικό και η δεύτερη προς το κραυγαλέο. Το λιτό μακιγιάζ της Βικτωριανής εποχής του 19ου αιώνα. Μεταξύ του 1900 - 1999 συναντώνται διάφορες τάσεις όπως: το μακιγιάζ βωβού κινηματόγραφου, ο νατουραλισμός του ’30, το λιτό λόγω πολέμου μακιγιάζ του ’40. Το μακιγιάζ των hippies και την mod τάση, μετέπειτα το disco και punk. Η τολμηρή εμφάνιση του ’80, το “lessisthebest” του ’90. Το σύγχρονο μακιγιάζ περιλαμβάνει όλες τις πιο πάνω δεκαετίες.. Ακολούθησε η τάση του ημιμόνιμου μακιγιάζ που αποτέλεσε τρανή απόδειξη, πως το μακιγιάζ είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας της σύγχρονης γυναίκας.el
heal.abstractThe makeup was the center of interest for humans since the emergence of their life itself. Their aim was to improve their appearance and to show off their beauty. Ancient Greece, was distinguished for its thinness, Ancient Rome, was excessive, in Ancient Egypt was widely accepted. The makeup in the Middle East, was deeply influenced by the Egyptians. The Japanese makeup and the Early Christian period.The Middle Ages, which were trying to achieve as much as possible pale complexion.Followed, delicate makeup of Renaissance. In the 17th and 18th century we found two voltages, one that tends to be simple and natural, and the second one tends to be glaring. The simple makeup of Victorian era of the 19th century. Between 1900 - 1999 encountered several trends such as: the makeup silent cinema, naturalism of the '30s, simplified make up of the '40, because of the war. The makeup of the hippies, the mod trend and then, the disco and punk. The bold make up look of the 80s, the "less is the best" 90s. The contemporary makeup includes all the above decades. Then followed the trend of semi-permanent makeup which was clear proof, that makeup is an integral part of everyday life of the modern woman.en
heal.tableOfContentsΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Εισαγωγή.........................................................................................................7 Ιστορική αναδρομή………………………………………………….….………….8 Κεφάλαιο 1. Μακιγιάζ πολιτισμών 1.1. Αρχαία Αίγυπτος…………………………………….………….………….9 1.2. Αρχαία Ελλάδα…………………………………….………….…………..13 1.3. Αρχαία Ρώμη……………………………………………………..............17 1.4. Μέση Ανατολή………………………………………………………….…21 1.4.1. Μακιγιάζ Ινδής…………………………………………………………….22 1.5.1 Μακιγιάζ Ιαπωνίας…………………………………….……………..…..24 1.5.2. Μακιγιάζ Kabuki………………………………………..…..………….....28 1.5.3. Μακιγιάζ Γκέισας…………………………………………………..….….31 Κεφάλαιο 2. Πρώτη Χριστιανική Περίοδος……………………………….….33 Κεφάλαιο 3. Μεσαίωνας……………………………………….………………...34 Κεφάλαιο 4. Αναγέννηση……………………………………………….….…...37 Κεφάλαιο 5. Νεότερη Εποχή 5.1. 17ος Αιώνας…………..………………………………..…………………...41 5.1.1. Patches………………………………………………..…………………..46 5.2. 18ος Αιώνας……………………………………………..………………….49 5.3. 19ος Αιώνας……………………………………………..………………….53 4 Κεφάλαιο 6. 20ος Αιώνας 6.1. Δεκαετία ’10.……………………………………………….…………………58 6.2. Δεκαετία ’20.……………………………………………………….…………61 6.3. Δεκαετία ’30.………………………………………………………….………65 6.4. Δεκαετία ’40.………………………………………………………….………70 6.5. Δεκαετία ’50……………………………………..…………………...……….75 6.6. Δεκαετία ’60……………………………………………………………….….80 6.7. Δεκαετία ’70…………………………………………………………….…….84 6.8. Δεκαετία ΄80…………………………………………………………….…….88 6.9. Δεκαετία ’90………………………………………………………….……….94 Κεφάλαιο 7 - Νέα Χιλιετία 7.1. 2000 - 2010……………………………………………………………….…...97 7.2. Ημι - μόνιμο μακιγιάζ………………………………………...……...….…..99 7.3. 2010 – 2017……………………………………………………….……...….103 7.4. Βλεφαρίδες (extension)…………………………………………………..105 Βιβλιογραφία…………………………………………………………………….108el
heal.advisorNameΜΟΝΟΥ, ΘΕΟΔΟΥΛΑel
heal.committeeMemberNameΜΟΝΟΥ, ΘΕΟΔΟΥΛΑ-
heal.academicPublisherΣχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας/Τμήμα Αισθητικής & Κοσμητολογίαςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages118-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12252
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.