Μελέτη ανάπτυξης αντικειμενικών κριτηρίων για τη μέθοδο εκτίμησης προσπάθειας Planning Poker (Bachelor thesis)

Μαγγουλίδης, Χριστόφορος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαγγουλίδης, Χριστόφοροςel
dc.date.accessioned2020-11-11T12:01:09Z-
dc.date.available2020-11-11T12:01:09Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12461-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιοίκηση έργουel
dc.subjectΕυέλικτες (Agile) μεθοδολογίεςel
dc.subjectΜεθοδολογία SCRUMel
dc.titleΜελέτη ανάπτυξης αντικειμενικών κριτηρίων για τη μέθοδο εκτίμησης προσπάθειας Planning Pokerel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠρογραμματισμός υπολογιστή--Διαχείρισηel
heal.classificationComputer programming--Managementen
heal.classificationΛογισμικό υπολογιστή—Ανάπτυξη—Διαχείρισηel
heal.classificationComputer software--Development--Managementen
heal.classificationΤεχνολογία λογισμικού—Διαχείρισηel
heal.classificationSoftware engineering--Managementen
heal.identifier.secondary7802-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών-Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
heal.publicationDate2016-06-23-
heal.bibliographicCitationΜαγγουλίδης,Χ.(2016).Μελέτη ανάπτυξης αντικειμενικών κριτηρίων για τη μέθοδο εκτίμησης προσπάθειας Planning Poker(Πτυχιακή εργασία).Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΗ εκτίμηση της προσπάθειας για την υλοποίηση ενός έργου λογισμικού είναι μία δύσκολη διαδικασία λόγω της αβεβαιότητας που αφορά την υλοποίηση των διάφορων λειτουργικών απαιτήσεων σε ένα έργο λογισμικού. Ωστόσο, η διαδικασία αυτή είναι πάρα πολύ σημαντική και συχνά καθορίζει την επιτυχία ή την αποτυχία ενός έργου. Αν η πρόβλεψη δεν είναι ακριβής, τότε το κόστος της ανάπτυξης του έργου λογισμικού μεγαλώνει. Τα τελευταία 15 χρόνια, οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες λογισμικού έχουν υιοθετήσει τις ευέλικτες μεθόδους για την υλοποίηση ενός έργου λογισμικού. Οι ευέλικτες μέθοδοι είναι ένα υποσύνολο των επαναληπτικών και των εξελικτικών μεθοδολογιών και βασίζονται στην επαναληπτική βελτίωση και αξιοποίηση αναπτυξιακών διαδικασιών. Κάθε επανάληψη μιας ευέλικτης μεθοδολογίας είναι ένα μικρό αυτόνομο έργο, με δραστηριότητες που εκτείνονται στην ανάλυση απαιτήσεων, το σχεδιασμό, την υλοποίηση, τη δοκιμή, και την αποδοχή των πελατών. Με την ολοκλήρωση κάθε επανάληψης αναπτύσσεται και εξελίσσεται ένα υποσύνολο του τελικού συστήματος. Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι ευέλικτες μεθοδολογίες και πιο συγκεκριμένα η μεθοδολογία Scrum. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται τέσσερις ευρέως διαδεδομένες κλασικές μεθοδολογίες εκτίμησης της προσπάθειας σε έργα λογισμικού, οι μέθοδοι COCOMO II, Wideband Delphi, Bayesian Belief Networks και CoBRA. Επίσης, παρουσιάζεται μία νεότερη μεθοδολογία εκτίμησης προσπάθειας, η μέθοδος Planning Poker, η οποία χρησιμοποιείται στα πλαίσια των ευέλικτων μεθοδολογιών. Τέλος, γίνεται μία σύγκριση της μεθοδολογίας αυτής με τις προηγούμενες τέσσερις κλασικές μεθοδολογίες εκτίμησης προσπάθειας.el
heal.abstractThe effort estimation in the implementation of a software project, is a difficult process because of the uncertainty concerning the variable functional requirements of the project. However, this process is very important and often determines the success or failure of a project. If the prediction is not accurate, then the cost of the software project development grows. Over the last 15 years, most of the large software companies have adopted agile methodologies for the implementation of a software project. Agile methods are a subset of iterative and evolutionary methodologies based on improvement and optimization of the development processes. Each iteration, is a small independent project, with activities spanning requirements analysis, design, implementation, testing, and customer acceptance. Upon completion of each iteration grows and evolves a subset of the final system. This work presents the agile methodologies and more specifically the Scrum methodology. Then are presented four classic widespread effort assessment methodologies in software projects, methods COCOMO II, Wideband Delphi, Bayesian Belief Networks and CoBRA. Also, a higher effort estimation methodology is presented, the Planning Poker process, which is used in the context of agile methodologies. Finally, a comparison of this methodology to the previous four classic effort assessment methodologies.en
heal.advisorNameΔεληγιάννης, Ιγνάτιοςel
heal.committeeMemberNameΔεληγιάννης, Ιγνάτιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών-Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages81-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12461
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.