Ανάπτυξη παιγνιδιών με WebGL (Bachelor thesis)

Πιλαφάς, Ιωάννης


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠιλαφάς, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2020-11-15T11:59:02Z-
dc.date.available2020-11-15T11:59:02Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12499-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία –Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών-Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΓραφικάel
dc.subjectΔημιουργίαel
dc.subjectΜετατροπή γραφικώνel
dc.titleΑνάπτυξη παιγνιδιών με WebGLel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠαιχνίδια υπολογιστή—Προγραμματισμόςel
heal.classificationComputer games--Programmingen
heal.classificationΓραφικά υπολογιστήel
heal.classificationComputer graphicsen
heal.classificationWebGL (Γλώσσα προγραμματισμού)el
heal.classificationWebGL (Computer program language)en
heal.identifier.secondary7891-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών-Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
heal.publicationDate2016-07-28-
heal.bibliographicCitationΠιλαφάς,Ι.(2016). Ανάπτυξη παιγνιδιών με WebGL(Πτυχιακή εργασία).Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΣε αυτή την πτυχιακή εργασία θα γίνει παρουσίαση βήμα προς βήμα των βασικών στοιχείων για την κατασκευή ενός παιχνιδιού τριών διαστάσεων χρησιμοποιώντας την βιβλιοθήκη THREE.js. Εκτός από αυτό δεν θα παραληφθούν στην παρουσίαση κατά την διάρκεια αυτής της εργασίας διάφορες λεπτομέρειες που είναι αναγκαίες για την κατανόηση του κώδικα και της λογικής του παιχνιδιού. Έτσι αρχικά θα δημιουργήσουμε την βασική σελίδα HTML, όπου θα περιέχει τα elements που είναι αναγκαία για το παιχνίδι μας. Παρακάτω θα υπάρξει μια γρήγορη παρουσίαση των γραφικών γενικά αλλά και των γραφικών που προσφέρονται μέσω των βιβλιοθηκών WebGL. Το παιχνίδι σε αυτή την πτυχιακή εργασία θα αναπτυχθεί κάποια βιβλιοθήκη WebGL και αυτή είναι η THREE.js . Τα πλεονεκτήματα και η λειτουργικότητα των γραφικών της THREE.js είναι μεγάλα σε πλήθος και είναι ο λόγος όπου επίλεξα αυτή τη βιβλιοθήκη. Επόμενο βήμα είναι η λεπτομερής περιγραφή των βημάτων που ακολουθήθηκαν για την κατασκευή του παιχνιδιού, αρχικά σε δυο διαστάσεις και τελικά σε τρεις διαστάσεις, έτσι ώστε το παιχνίδι να γίνει πιο ρεαλιστικό. Τελικά, όπως και είναι λογικό δόθηκε έμφαση στα βασικά συστατικά που απαιτούνται με τη χρήση της THREE.js, έτσι ώστε να παρουσιαστούν τα γραφικά αλλά και να δημιουργηθεί η αίσθηση του animation. Τα βασικότερα συστατικά για την δημιουργία μιας σκηνής σε μια βασική σελίδα HTML είναι η camera, ο φωτισμός, η δημιουργία των σκιών και τελικά η δημιουργία του Animation. Εκτός από αυτό, παρουσιάστηκαν οι κανόνες του παιχνιδιού μας και πως αυτοί μπορούν να υλοποιηθούν με τον πιο εύκολο και κατανοητό τρόπο. Συμπερασματικά, από την αρχή ως το τέλος αυτής της πτυχιακής εργασίας θα δημιουργηθεί από το « μηδέν » εώς το τελικό στάδιο το παιχνίδι τριων διαστάσεων που έχω επιλέξει και αυτό ονομάζεται PingPong.el
heal.advisorNameΡάπτης, Πασχάληςel
heal.committeeMemberNameΡάπτης, Πασχάληςel
heal.academicPublisherΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών-Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages61-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12499
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.