Η βιβλιοθήκη Three.Js της Javascript (Bachelor thesis)

Αγησιλάου, Ζήνωνας


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑγησιλάου, Ζήνωναςel
dc.date.accessioned2020-11-15T12:14:27Z-
dc.date.available2020-11-15T12:14:27Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12500-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία –Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών-Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕφαρμογέςel
dc.subjectΒιβλιοθήκηel
dc.subjectΑντικείμενοel
dc.titleΗ βιβλιοθήκη Three.Js της Javascriptel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationJavaScript (Computer program language)en
heal.classificationJavaScript (Γλώσσα προγραμματισμού)el
heal.identifier.secondary7894-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών-Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
heal.publicationDate2016-08-31-
heal.bibliographicCitationΑγησιλάου,Ζ.(2016). Η βιβλιοθήκη Three.Js της Javascript(Πτυχιακή εργασία).Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΣε αυτή την εργασία θα εξετάσουμε λεπτομερώς τον τρόπο χρήσης της βιβλιοθήκης THREE.js αλλά και τα διάφορα συστατικά στοιχεία που αυτή περιλαμβάνει. Αρχικά για να δημιουργηθεί μια THREE.js εφαρμογή πρέπει να ενσωματωθεί σε έναν σκελετό html σελίδας. Τα πιο βασικά συστατικά στοιχεία αυτής είναι οι σκηνές,o renderer,οι κάμερες και ένα ή περισσότερα αντικείμενα.Έχουμε όμως και άλλα συστατικα στοιχεία όπως οι τύποι φωτισμού τα υλικά και οι υφές.Oι σκηνές είναι απο τα βασικά συστατικά στοιχεία της Three.js.Είναι το συστατικό που μας εμφανίζει οτιδίποτε κάνουμε, στην οθόνη.Eίναι το πρώτο στοιχείο που δημιουργούμε σε ένα Three.js πρόγραμμα μέσα στο script μας και δημιουργείται με το αντικείμενο ΤΗREE.Scene().Βασικές μέθοδοι της σκηνής είναι οι scene.add(object),η οποία προσθέτει ένα αντικείμενο στην σκηνή,ηscene.remove(object),η οποία αφαιρεί ένα αντικείμενο απο την σκηνή,ηscene.Fog,που προσθέτει το εφές της ομίχλης σε αυτήν και scene.overrideMaterial(),η οποία αναγκάζει όλα τα αντικείμενα στην σκηνή να χρησιμοποιούν το ίδιο υλικό. Σημαντικό συστατικό στοιχείο είναι και ο renderer o οποίος χρησιμοποιείται για να αποδώσει στην σκηνή μας οτιδήποτε δημιουργείται στην εφαρμογή, υλοποιεί στην ουσία την διαδικασία του rendering.O βασικός renderer που χρησιμοποιείται σε όλα τα προγράμματα three.js είναι ο WebGLRenderer.Η πιο σημαντική μέθοδος αυτού είναι η render(),που είναι στην ουσία η πιο σημαντική συνάρτηση όλου του προγράμματος σε Three.js.Mέσα σε αυτήν ορίζουμε με ποιόν τρόπο θέλουμε να συμπεριφέρονται τα αντικείμενα μας όταν εμφανίζονται στη οθόνη.el
heal.advisorNameΡάπτης, Πασχάληςel
heal.committeeMemberNameΡάπτης, Πασχάληςel
heal.academicPublisherΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών-Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages144-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12500
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.