Serious gaming στον τουρισμό : εισαγωγή και άντληση στοιχείων που αφορούν στον προορισμό μέσω ηλεκτρονικών παιχνιδιών (Bachelor thesis)

Θεωδορή, Ευγενία/ Ζουμπουλάκη, Ελένη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεωδορή, Ευγενίαel
dc.contributor.authorΖουμπουλάκη, Ελένηel
dc.date.accessioned2021-02-14T15:57:19Z-
dc.date.available2021-02-14T15:57:19Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13119-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2016 (α/α 8256)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectτεχνολογίεςel
dc.subjecttechnologiesen
dc.subjectεκπαιδευτικές εφαρμογέςel
dc.subjecteducational applicationsen
dc.subjectσοβαρά παιχνίδιαel
dc.subjectserious gamesen
dc.subjectεικονική πραγματικότηταel
dc.subjectvirtual realityen
dc.subjectτουρισμόςel
dc.subjecttourismen
dc.subjectεκπαίδευσηel
dc.subjecteducationen
dc.subjectψυχαγωγίαel
dc.subjectentertainmenten
dc.titleSerious gaming στον τουρισμό : εισαγωγή και άντληση στοιχείων που αφορούν στον προορισμό μέσω ηλεκτρονικών παιχνιδιώνel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΤουρισμόςel
heal.classificationTourismen
heal.classificationΗλεκτρονικά παιχνίδιαen
heal.classificationElectronic gamesel
heal.classificationΕκπαιδευτικά παιχνίδιαel
heal.classificationEducational gamesen
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
heal.publicationDate2016-11-21-
heal.bibliographicCitationΘεωδορή, Ε. & Ζουμπουλάκη, Ε. (2016). Serious gaming στον τουρισμό : εισαγωγή και άντληση στοιχείων που αφορούν στον προορισμό μέσω ηλεκτρονικών παιχνιδιών (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractThis paper presents the technology of Serious Games and Virtual reality as well as their use in Tourism. In our days the progress of technology and its presence in social fields, have given us the opportunity to use new tools and apps to fulfilled our needs. Our constant need for knowledge had lead us in continuous research and study of new ideas, so that we can spread and handle this knowledge. This study leads in the use of new tools, methods and the use of fresh technology like 3D virtual reality models which are used in a variety of field that consist education or entertainment. New applications are developed in order to be used by that technology, so they can provide us with knowledge. The importance of this knowledge is that the way its shared is through 3d models. Those 3d models interact with us in a way of entertainment while we learn. Serious games combine technology, education and entertainment all in one. So in this paper we will use Serious Games in Tourism and in tourism services to inform you the important need of the development that field and that technology in tourism. We are providing also you with examples and projects of serious games and virtual reality ed models that are about to be used or already used in tourism.en
heal.advisorNameΑβδημιώτης, Σπύροςel
heal.committeeMemberNameΑβδημιώτης, Σπύροςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPagesσ. 67-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13119
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.