Ανάπτυξη παιχνιδιού με το UNITY2D σε C# για android συσκευές (Bachelor thesis)

Καμάτσου, Βασιλική


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαμάτσου, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2022-05-27T14:28:16Z-
dc.date.available2022-05-27T14:28:16Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14615-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή μηχανικών - Τμήμα μηχανικών πληροφορικής και ηλεκτρονικών συστημάτων , 2019 (α/α 11475).el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectUnityen
dc.subjectGameen
dc.subjectEngineen
dc.subjectScriptingen
dc.subjectMassively Multiplayer Onlineen
dc.subjectAsset storeen
dc.titleΑνάπτυξη παιχνιδιού με το UNITY2D σε C# για android συσκευέςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary11475-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
heal.publicationDate2019-12-12-
heal.bibliographicCitationΚαμάτσου, Β. (2019) Ανάπτυξη παιχνιδιού με το UNITY2D σε C# για android συσκευές (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΤο θέμα της πτυχιακής εργασίας αφορά το Σχεδιασμό και την Ανάπτυξη παιχνιδιού για λειτουργικό σύστημα Android. Στόχος είναι η γνωριμία με το Unity, τη μηχανής ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών, δισδιάστατων ή τρισδιάστατων, συμβατών με πολλές πλατφόρμες, όπως υπολογιστές, κινητά με λογισμικό Android ή iOS κλπ. Ως γλώσσα προγραμματισμού χρησιμοποιείται η C#. Στο πρακτικό μέρος της πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται εκτενώς η διαδικασία δημιουργίας ενός σύγχρονου παιχνιδιού, από τα πρώτα στάδια της σχεδίασης των μοντέλων και του περιβάλλοντος, μέχρι τον προγραμματισμό και την δημιουργία του εκτελέσιμου αρχείου. Γίνεται χρήση αλγορίθμων για τη δημιουργία του συστήματος κίνησης, παρουσιάζεται ο τρόπος χρήσης περίπλοκων μοντέλων με animations, η ανάπτυξη μενού επιλογών και η προσθήκη ήχου και ρυθμίσεων. Σκοπός της εργασίας είναι η εξοικείωση µε την λογική του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού καθώς και τη διαδικασία της σύνθεσης ενός πλήρους ηλεκτρονικού παιχνιδιού υπολογιστή, η οποία συμπεριλαμβάνει την δημιουργία C# scripts, τον χειρισµό του προγράμματος Unity editor και την επεξεργασία ήχου και εικόνας.el
heal.abstractThe topic of my thesis concerns the game design and development for the Android operating system. The aim of the thesis is to raise awareness about Unity, the search engine of electronic games, two or three dimensional, compatible with various platforms, such as PCs, cellphones with Android software or IOS etc. The programming language that is applied, is C#. Concerning the practical part of thesis, the process of cotemporary game creation is extensively presented in its early stages of the environment’s and model’s design and of the creation of executable files. Algorithms are applied for motivation system. Furthermore, the way that the complex animation models are used is illustrated, the options menu creation and the inclusion of sound and settings as well. Its scope is the familiarization of students with the philosophy of object-oriented programming, as well as the process of manufacturing a fully featured computer video game, which consists of the creation of scripts in C# and the operation of the Unity editor, including graphics and sound processing.en
heal.advisorNameΚεραμόπουλος, Ευκλείδηςel
heal.committeeMemberNameΚεραμόπουλος, Ευκλείδηςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages71-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14615
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.