Επαύξηση του περιεχομένου ενός βιβλίου και ενός χάρτη με 3D μνημεία με Apple SDK ARKIT (Bachelor thesis)

Διαμαντίδης, Βασίλειος


The application is innovative and advanced. Created for the Olympic Museum in order to make the museum more public-friendly and evolved. The application is for mobile devices with iOS 11.3 operating system and contains three different examples of augmented reality use. The movement of athletes in images as well as the mapping of an ancient map and the addition of an olive wreath on the head of the user.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών - Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Subject classification: Επαυξημένη πραγματικότητα
Augmented reality
iOs (Ηλεκτρονικός πόρος)
iOs (Electronic resource)
Κινητή υπολογιστική -- Προγραμματισμός
Mobile computing -- Programming
Λογισμικό εγαρμογής -- Ανάπτυξη
Application software -- Development
Τρισδιάστατη απεικόνιση
Three-dimensional imaging
Keywords: iOS;3D;Ολυμπιακό μουσείο;Olympic museum;κώδικας;code;προγραμματισμός κινητών;mobile programming
Description: Πτυχιακή εργασία - Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών - Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, 2019 (α/α 11069)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15045
Item type: bachelorThesis
General Description / Additional Comments: Πτυχιακή εργασία
Subject classification: Επαυξημένη πραγματικότητα
Augmented reality
iOs (Ηλεκτρονικός πόρος)
iOs (Electronic resource)
Κινητή υπολογιστική -- Προγραμματισμός
Mobile computing -- Programming
Λογισμικό εγαρμογής -- Ανάπτυξη
Application software -- Development
Τρισδιάστατη απεικόνιση
Three-dimensional imaging
Item language: el
Item access scheme: account
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών - Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Publication date: 2019-02-27
Bibliographic citation: Διαμαντίδης, Β. (2019). Επαύξηση του περιεχομένου ενός βιβλίου και ενός χάρτη με 3D μνημεία με Apple SDK ARKIT . (Πτυχιακή εργασία.). Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος.
Abstract: Η πτυχιακή εργασία έχει σαν σκοπό την ολοκληρωμένη τεκμηρίωση των στοιχείων που χρησιμοποιήθηκαν για την δημιουργία της εφαρμογής του Ολυμπιακού μουσείου, καθώς και η ανάλυση των κλάσεων του κώδικα που χρησιμοποιήθηκαν και γράφτηκαν. Με αυτό το κείμενο και την τεκμηρίωση μπορεί ο αναγνώστης να έχει μία πλήρη εικόνα για τον προγραμματισμό κινητών που έχουν το λειτουργικό σύστημα iOS και μπορεί να το χρησιμοποιήσει ως ένα εγχειρίδιο για τον προγραμματισμό των δικών του επαυξημένης πραγματικότητας εφαρμογών και όχι μόνο
The application is innovative and advanced. Created for the Olympic Museum in order to make the museum more public-friendly and evolved. The application is for mobile devices with iOS 11.3 operating system and contains three different examples of augmented reality use. The movement of athletes in images as well as the mapping of an ancient map and the addition of an olive wreath on the head of the user.
Advisor name: Κεραμόπουλος, Ευκλείδης
Examining committee: Κεραμόπουλος, Ευκλείδης
Publishing department/division: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών /Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Publishing institution: ihu
Number of pages: 80
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIAMANTIDIS.pdf1.7 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15045
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.