Εκμάθηση δημοτικών χορών: κίνητρα συμμετοχής εκπαιδευομένων, οργανωτικό πλαίσιο και εκπαιδευτικό περιβάλλον. (Master thesis)

Κεβρεκίδης, Ιωάννης


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚεβρεκίδης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2023-07-14T10:58:52Z-
dc.date.available2023-07-14T10:58:52Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15785-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία -- Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης -- Τμήμα Διοίκηση Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2020 (α/α 12397)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣυλλογική ταυτότηταel
dc.subjectΑυτο-καθορισμόςel
dc.subjectΚίνητραel
dc.subjectΕαυτογνωσίαel
dc.subjectΔημοτικός χορόςel
dc.subjectCollective identityen
dc.subjectSelf-determinationen
dc.subjectMotivationen
dc.subjectSelf-knowledgeen
dc.subjectFolk danceen
dc.titleΕκμάθηση δημοτικών χορών: κίνητρα συμμετοχής εκπαιδευομένων, οργανωτικό πλαίσιο και εκπαιδευτικό περιβάλλον.el
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΔιπλωματική εργασία -- ΠΜΣ "Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδων".el
heal.identifier.secondary12397-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.publicationDate2020-10-13-
heal.bibliographicCitationΚεβρεκίδης, Ι. (2020). Εκμάθηση δημοτικών χορών: κίνητρα συμμετοχής εκπαδευόμενων, οργανωτικό πλαίσιο και εκπαιδευτικό περιβάλλον (Διπλωματική εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος.el
heal.abstractΣτόχος της παρούσας έρευνας ήταν να μελετήσει τους λόγους παρακίνησης και συμμετοχής των εκπαιδευομένων σε μαθήματα δημοτικών χορών. Στην έρευνα συμμετείχαν δέκα έξι συνεντευξιαζόμενοι που έχουν συμμετάσχει σε οποιονδήποτε βαθμό σε μαθήματα δημοτικών χορών από διάφορους φορείς παροχής τους (ενήλικα άτομα, πέντε άνδρες 31% και έντεκα γυναίκες 69%) εκ των οποίων οι τρεις έχουν παράλληλα και την ιδιότητα του χοροδιδασκάλου, απασχολούμενοι σε πολιτιστικούς συλλόγους, σχολές και γυμναστήρια. Για την αξιολόγηση των κινήτρων και των μεθόδων της παρακίνησης χρησιμοποιήθηκε η συνέντευξη μέσα από ημιδομημένες ερωτήσεις. Στα αποτελέσματα της έρευνας καταγράφονται οι θέσεις των ερωτώμενων/συμμετεχόντων σε μαθήματα δημοτικού χορού συνολικά, οι οποίοι υποστήριξαν ότι με την παρακολούθηση και συμμετοχή στα εν λόγω μαθήματα διευρύνεται ο γνωστικός τους τομέας, όσον αφορά στην ποικιλία των χορών, αλλά και τον τρόπο, «το πώς» δηλαδή να χορεύουν. Παράλληλα, με την εμβάθυνση στους χορούς και τη γνώση των τραγουδιών του κάθε τόπου, καλλιεργούνται τόσο η σχέση τους με τη μουσική, όσο και με τους ίδιους μουσικούς. Ο χορός ως σύστημα, μαζί με τη μουσική και το τραγούδι, προβάλλονται ως στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας κάθε κοινότητας, εκφράζοντας την ιδιαιτερότητά της. Είναι σημαντικό για όλους και κυρίως για τους νέους να γνωρίζουν αυτά τα στοιχεία, τα οποία διαμόρφωσαν και διαμορφώνουν τη συλλογική ταυτότητα και προάγουν τη γνώση της πολιτισμικής κληρονομιάς. Θα μπορούσε λοιπόν η πολιτεία να εστιάσει σε τρεις τομείς για την επίτευξη αυτού του στόχου. Από τη μια πλευρά να επενδύσει στην τυπική εκπαίδευση, από την άλλη πλευρά στην τοπική αυτοδιοίκηση και τους τοπικούς πολιτιστικούς φορείς, δίνοντας τόσο το θεωρητικό (επιμορφωτικά σεμινάρια σε παιδαγωγούς/ εκπαιδευτικούς/ εκπαιδευτές ενηλίκων), όσο και το πρακτικό πλαίσιο (μαθήματα, γλέντια, υποστήριξη εκδηλώσεων μέσω των παραστατικών τεχνών) και ενισχύοντας οικονομικά τη διδασκαλία των δημοτικών χορών.el
heal.abstractThe aim of this study was to study the reasons for motivation and participation of trainees in folk dance lessons. In research fifteen interviewees who have participated to any degree in folk dance classes from various providers (adults, five men 33% and ten women 67%) participated, of which three also have the status of choreographer, working in cultural associations, schools and gyms. The interview was used to evaluate the motivations and methods of motivation through semi-structured questions. The results of the research record the positions of the respondents/ participants in folk dance lessons as a whole, who argued that by attending and participating in these courses their cognitive field is expanded, in terms of the variety of dances, but also the way, "the how "that is, to dance. At the same time, by deepening in the dances and the knowledge of the songs of each place, their relationship with the music is cultivated, as well as with the musicians themselves. Dance as a system, along with music and song, are projected as elements of the cultural identity of each community, expressing its uniqueness. It is important for everyone and especially for young people to know these elements, which have shaped and are shaping the collective identity and promoting the knowledge of the cultural heritage. So the state could focus on three areas to achieve this goal. On the one hand to invest in formal education, on the other hand in local government and local cultural institutions, giving both the theoretical (training seminars for educators/ teachers/adult educators) and the practical context (courses, parties, support events through the performing arts) and financially supporting the teaching of folk dances.en
heal.advisorNameΣαρμανιώτης, Χρήστοςel
heal.committeeMemberNameΣαρμανιώτης, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages116-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15785
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.