3D Πλοήγηση εντός κτηρίων: Τεχνικές, εργαλεία και μελέτη περίπτωσης (Bachelor thesis)

Σαμαρά, Χρήστου


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣαμαρά, Χρήστουel
dc.date.accessioned2023-08-29T09:02:28Z-
dc.date.available2023-08-29T09:02:28Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15962-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία- Σχολή Μηχανικών- Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και ηλεκτρονικών συστημάτων,2021 (α/α 12584)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectτρισδιάστατο μοντέλοel
dc.subjectSketchUpen
dc.subjectSimlab Composeren
dc.subjectSimlab VR Vieweren
dc.subjectBlenderen
dc.subjectφωτορεαλιστικές υφέςel
dc.title3D Πλοήγηση εντός κτηρίων: Τεχνικές, εργαλεία και μελέτη περίπτωσηςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary12584-
heal.dateAvailable2023-08-29T09:03:28Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Πληροφρικής και ηλεκτρονικών συστημάτωνel
heal.publicationDate2021-03-23-
heal.bibliographicCitationΣαμαράς, Χ. (2021)3D Πλοήγηση εντός κτηρίων: Τεχνικές, εργαλεία και μελέτη περίπτωσης (Πτυχιακή εργασία) Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδοςel
heal.abstractΤο αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός τρισδιάστατου μοντέλου μιας οικίας με σκοπό την εικονική περιήγηση ενός χρήστη στο εσωτερικό της. Συγκεκριμένα, να οργανωθεί κατάλληλα το εσωτερικό της οικίας, στο οποίο θα γίνει η περιήγηση, και να προστεθούν οι απαραίτητες λειτουργίες, ώστε ο χρήστης να αλληλοεπιδρά με το περιβάλλον στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο θα γίνει μια θεωρητική προσέγγιση στον όρο πλοήγηση, τα χαρακτηριστικά της και τις τεχνικές της. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα γίνει μια παρουσίαση πακέτων λογισμικού, τα οποία χρησιμοποιούνται σε διάφορα στάδια της δημιουργίας περιβαλλόντων εικονικής περιήγησης. Μεταξύ των οποίων και τα δυο που επιλέχθηκαν για την υλοποίηση της εργασίας αυτής, το SketchUp και το Simlab Composer, καθώς και το Simlab VR Viewer που χρησιμοποιήθηκε για την εκτέλεση της περιήγησης. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται ο τρόπος δημιουργίας του τρισδιάστατου μοντέλου της οικίας και οι διάφορες προσθήκες σε αυτό, με σκοπό την , όσο το δυνατό, πιο ρεαλιστική απεικόνιση του χώρου. Επίσης, θα παρουσιαστούν αναλυτικά και οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν για την εισαγωγή λειτουργιών σε αντικείμενα της σκηνής, με σκοπό να αυξηθεί το επίπεδο αλληλεπίδρασης του εικονικού περιβάλλοντος με τον χρήστη.el
heal.advisorNameΣταμάτης, Δημοσθένηςel
heal.committeeMemberNameΣταμάτης, Δημοσθένηςel
heal.academicPublisherΣχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και ηλεκτρονικών συστημάτωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages72-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1. 3D Πλοήγηση εντός κτιρίων-Σαμαράς Χρήστος.pdf3.72 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15962
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.