Συγγραφή προγράμματος σε prolog που θα υλοποιεί ένα παιχνίδι και θα ενσωματώνει στοιχεία τεχνητής νοημοσύνης

Βοζαλής, Εμμανουήλ/ Κωτσαλίδης, Θεόδωρος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 2-Nov-2015
Abstract: Το πεδίο των παιχνιδιών ελλιπούς πληροφορίας, στο οποίο ανήκει το πόκερ, έχει απασχολήσει τους ερευνητές για πολλά χρόνια, ωστόσο ο τοµέας µόλις τα τελευταία χρόνια κατάφερε να παράσχει καλούς ανταγωνιστικούς παίκτες τεχνητής νοηµοσύνης (ΤΝ) για να παίξει µερικά από τα πιο περίπλοκα παιχνίδια καρτών σε ύψιστο επίπεδο. Σε αυτήν την εργασία εξετάζεται το παιχνίδι του πόκερ, µε την δηµιουργία του RezAI, ενός παίκτη ΤΝ που αναπτύχθηκε σε Prolog, του οποίου η συµπεριφορά βασίζεται σε στρατηγικές παιξίµατος, στην επιλογή των οποίων υπάρχει µια πτυχή τυχαιότητας. Για τον παίκτη αυτόν δηµιουργήθηκαν συνδυασµοί τεσσάρων διαφορετικών στρατηγικών (Loose, Tight, Aggressive, Passive) οι οποίοι επιλέγονται από τον παίκτη ΤΝ, ανάλογα µε την κατάσταση που βρίσκεται το παιχνίδι, προσοµοιώνοντας τις βασικές συµπεριφορές παικτών που συναντώνται σε ένα παιχνίδι πόκερ µεταξύ ανθρώπων. Οι στρατηγικές αυτές δοκιµάστηκαν ενάντια σε ανθρώπινους παίκτες, φτάνοντας στο συµπέρασµα πως ο συνδυασµός των Loose και Aggressive έχουν την µεγαλύτερη αποτελεσµατικότητα εναντίον ανθρώπινων αντιπάλων µεσαίου επιπέδου.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2013
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10583
Item type: other
Submission Date: 2018-02-28T17:12:08Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotsalidis_Theodoros.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10583
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.