Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΕΞΥΠΝΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ APP INVENTOR ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (Master thesis)

Παπαδοπούλου, Όλγα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Όλγαel
dc.date.accessioned2023-10-05T14:05:02Z-
dc.date.available2023-10-05T14:05:02Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16362-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή οικονομίας και διοίκησης- Τμήμα διοίκησης οργανισμών, μάρκετινγκ και τουρισμού, 2020 ( α/α 12872 )el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠρογραμματισμός Υπολογιστώνel
dc.subjectΦορητές συσκευέςel
dc.subjectΦορητή μάθησηel
dc.subjectApp Inventoren
dc.subjectMobile devicesen
dc.subjectMobile learningen
dc.titleΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΕΞΥΠΝΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ APP INVENTOR ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary12872-
heal.dateAvailable2023-10-05T14:06:02Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή οικονομίας και διοίκησης- Τμήμα διοίκησης οργανισμών, μάρκετινγκ και τουρισμούel
heal.publicationDate2020-10-10-
heal.bibliographicCitationΠαπαδοπούλου, Ο. (2020). Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΕΞΥΠΝΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ APP INVENTOR ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (Μεταπτυχιακή εργασία). ΔΙΠΑΕel
heal.abstractΗ διδασκαλία του προγραμματισμού υπολογιστών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα μεταβάλλεται ανάλογα με τις εξελίξεις στα προσφερόμενα προγραμματιστικά περιβάλλοντα. Από τις παραδοσιακές γλώσσες προγραμματισμού γενικού σκοπού που αποτέλεσαν το βασικό περιβάλλον εκμάθησης στις «άγουρες» δεκαετίες του ’80 και του ’90, περάσαμε στη «μεταφρασμένη» έκδοση τους και στα περιβάλλοντα συγγραφής ψευδοκώδικα στις αρχές της νέας χιλιετίας, για να φτάσουμε σήμερα να χρησιμοποιούμε ειδικά διαμορφωμένα περιβάλλοντα με χρήση οπτικών στοιχείων και παιγνιώδη χαρακτήρα, τα οποία στηρίζονται όσο ποτέ άλλοτε στο διαδίκτυο και στις κοινότητές του. Παράλληλα, το μέσο στο οποίο πειραματίζονται και εξασκούνται οι μαθητές προσαρμόζεται κι αυτό καταλλήλως. Ο κραταιός για πολλές δεκαετίες προσωπικός υπολογιστής (Personal Computer - PC) παραχωρεί τα σκήπτρα του στις φορητές συσκευές, αλλάζοντας σημαντικά το πεδίο εφαρμογής και τη φιλοσοφία του προγραμματισμού. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά ζητήματα που συνδέονται με τη διδασκαλία του προγραμματισμού σε φορητές συσκευές με χρήση του περιβάλλοντος App Inventor. Η εργασία στοχεύει ν’ αναδείξει τη θετική συμβολή του περιβάλλοντος και τις δυνατότητες αξιοποίησης του κατά τη διδακτική πράξη. Η ποιοτική έρευνα της εργασίας χρησιμοποιεί ως μέθοδο τη μελέτη περίπτωσης έμπειρων εκπαιδευτικών πληροφορικής, από ποικίλες εκπαιδευτικές δομές, οι οποίοι εφαρμόζουν σενάρια διδασκαλίας βασισμένα στο App Inventor και μεταφέρουν τις απόψεις τους μέσω ερωτηματολογίου. Από την ανάλυση και ερμηνεία των απόψεων τους η εργασία καταλήγει στο συμπέρασμα πως το App Inventor έχει τη δυναμική να αξιοποιήσει τη φορητή μάθηση και να διευκολύνει τη διδασκαλία του προγραμματισμού σε αρχάριους μαθητές. Παράλληλα, καταγράφονται οι δυσκολίες και τα εμπόδια που ορθώνονται σε μαθητές και εκπαιδευτικούς από την προσαρμογή τους στη φορητή μάθηση και τη χρήση του App Inventor.el
heal.abstractThe teaching of computer programming in the Greek educational system changes depending on the developments in the offered programming environments. From the traditional general purpose programming languages that were the main learning environment in the "raw" 80s and 90s, we moved to their "translated" version and to the pseudocode writing environments at the beginning of the new millennium, to reach today to use specially designed environments with the use of visual elements and playful character, which are based more than ever on the internet and its communities. At the same time, the medium in which the students experiment and practice is adapted accordingly. The state-of-the-art personal computer (PC) gives its scepter to mobile devices, significantly changing the scope and philosophy of programming. This dissertation explores issues related to teaching programming on mobile devices using the App Inventor environment. The work aims to highlight the positive contribution of the environment and its potential for use in teaching practice. The qualitative research of the work uses as a method the case study of experienced IT teachers, from various educational structures, who apply teaching scenarios based on the App Inventor and convey their views through a questionnaire. From the analysis and interpretation of their views, the paper concludes that App Inventor has the potential to leverage portable learning and facilitate the teaching of programming to beginners. At the same time, the difficulties and obstacles that are created for students and teachers from their adaptation to mobile learning and the use of the App Inventor are recorded.en
heal.advisorNameΜπάμνιος, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΜπάμνιος, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΣχολή οικονομίας και διοίκησης- Τμήμα διοίκησης οργανισμών, μάρκετινγκ και τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPagesΣελ. 156-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΟΛΓΑ.docxΜεταπτυχιακή εργασία15.39 MBMicrosoft Word XMLView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16362
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.